Wij organiseren een Kerstmarkt voor uw personeel.

Hét alternatief voor het Kerstpakket.

Hoe werkt het?
In uw regio wordt een locatie gekozen waar één à twee weken voor kerstmis een markt wordt opgebouwd met totaal 7 kramen waar uiteenlopende producten worden getoond. Ook is er de mogelijkheid om op uw eigen locatie deze markt plaats te laten vinden. Tijdens deze dagen is uw personeel welkom, dit kan ‘s middags maar ook ’s avonds.
Zij krijgen dan vooraf een aantal dukaten ter beschikking volgens die een waarde vertegenwoordigen die wij met u hebben afgesproken. Voor deze dukaten kan men één of meerdere kado’s uitzoeken die als alternatief voor het kerstpakket kunnen dienen. U heeft geen rompslomp en uw personeel is tevreden omdat ze zelf een keuze kunnen maken en het kado ook ter plekke kunnen uitkiezen.
Het is mogelijk om met de locatie af te spreken om ook een drankje te schenken. Hiervoor worden wel extra kosten berekend.


Wat krijgt u:

  •  Boodschappentas voor de kado’s voor alle personeelsleden
  • 7 kramen met uiteenlopende geschenken (zie hiervoor deze brochure) gebaseerd op onze jarenlange ervaring
  • Tevreden personeelsleden

Mochten er personeelsleden niet kunnen op deze dagen dan wordt hiervoor een traditioneel kerstpakket geleverd.

Organisatie ligt in handen van “Even iets anders” en u steunt daardoor ook het goede doel. Deze kerstmarkt valt dan ook onder maatschappelijk verantwoord ondernemen MVO.


Informatie: Stichting Dat Kan Ik Ook / Even iets anders
Oordeelsestraat 24
5111 PB Baarle-Nassau
Telefoon: 06 54 22 60 36
e-mail: info@evenietsanders.nl

Er bevinden zich geen artikelen in deze categorie.