faq

Waarom moet ik een account aanmaken?

De eerste keer dat u bij ons bestelt wordt u gevraagd om een account aan te maken. Deze gegevens worden dan bewaard in een database die beveiligd is met uw eigen unieke wachtwoord. Het grote voordeel hiervan is dat de volgende keer dat u een bestelling plaatst u deze gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen. Een ander voordeel is dat uw bestelinformatie altijd alleen voor u opvraagbaar is. U kunt altijd de status van uw bestelling bekijken en informatie over vorige bestellingen opvragen. Ook heeft u toegang tot een eigen adresboek. U hoeft pas in te loggen als u daadwerkelijk gaat bestellen.

Hoe verander ik mijn wachtwoord?

Als u uw wachtwoord wenst te veranderen dan kunt u dit zelf wijzigen. Nadat u ingelogd bent moet u op "Account" boven in de balk klikken. Hiermee verschijnen uw accountgegevens op het scherm. Nu is het mogelijk een nieuw wachtwoord in te typen (onderaan).

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik nu doen?

Geen paniek! Via de link "wachtwoord vergeten" in het loginscherm kunt u een nieuw wachtwoord laten mailen naar uw eerder opgegeven e-mail adres. Dit wachtwoord wordt automatisch aangemaakt. U kunt nadat u weer ingelogd bent dit wachtwoord altijd weer wijzigen.

Hoe werkt de winkelwagen?

De winkelwagen is een opbergplaats voor producten die u tijdens het winkelen aan de winkelwagen toevoegt. U kunt altijd producten verwijderen of het aantal veranderen. U kunt dit doen door te klikken of op het woord "Winkelwagen" dat te vinden is in de rechterbovenhoek van de site. Daar staat in het kort een overzicht van alle producten die in je wagen zitten en het totaalbedrag. U krijgt dan voor elk product de mogelijkheid om deze aan te vinken om dan te verwijderen en/of het aantal te veranderen.

Is het nodig dat ik eerst moet inloggen?

Het is niet altijd noodzakelijk. Als u nog geen klant bent en u hebt al producten in uw winkelwagen dan wordt dit onthouden door de database van de winkel. Logt u daarna in, dan worden de producten van uw "bezoekerswagen" overgeheveld naar uw "vaste klanten wagen". Wanneer u niet afrekent dan wordt de inhoud van uw winkelwagen bewaard tot uw volgende bezoek.

Waarom wordt er een adresboek gebruikt?

Het adresboek is heel handig omdat u hierin maximaal 5 afleveradressen kunt bewaren. Het adresboek met uw accountgegevens is via de link "Account" te benaderen. Adressen kunt u altijd wijzigen of wissen.

Welke bestelinformatie is toegankelijk?

Alle informatie over uw bestellingen is voor u online toeganklijk. U moet wel ingelogd zijn. U gaat hiervoor naar "Account". Hierna klikt u op "Vorige bestellingen". Alle bestellingen die u tot dit moment bij ons heeft gedaan zijn dan op het scherm te zien. Achter iedere order ziet u de status waarin de order op dat moment verkeert.